Servei de Sanitat i Consum
Aquí hi trobareu les actuacions de protecció i promoció de la salut amb l'objectiu de prevenir la malaltia (reduir riscos), millorar la qualitat de vida i promoure la salut. Les seves tres funcions bàsiques són: valorar les necessitats, desenvolupar les polítiques de salut i garantir la prestació de serveis. Pel que fa a l'àmbit de consum, es porten a terme diferents actuacions per a la defensa dels drets i deures dels consumidors.

Es poden dur a terme diferents activitats:

ACTIVITATS DE SALUT PER A ENTITATS LOCALS

Activitats ofertes per la Diputació de Barcelona que podrien fer-se en les instal·lacions de les entitats locals que ho demanin, com xerrades, tallers, exposicions, etc.

ACTIVITATS DE SENSIBILITZACIÓ EN MATÈRIA DE CONSUM RESPONSABLE

El Servei de Suport a les Polítiques de Consum ofereix als ens locals adherits a la Xarxa Local de Consum suport tècnic per a la realització de:

1. Activitats de sensibilització a la ciutadania en matèria de consum responsable

L'objectiu d'aquestes activitats és introduir al col·lectiu destinatari al món del consum amb un aprenentatge inicial dels seus drets i deures bàsics i dels mecanismes per poder-los exercir.

2. Activitats informatives per a empresaris i empresàries

Aquestes activitats volen donar a conèixer la informació bàsica que estan obligats a tenir els establiments comercials en la seva relació amb els consumidors i usuaris, la responsabilitat dels comerciants vers les garanties dels productes que tenen a la venda, o també conèixer el sistema arbitral com a eina de resolució de conflictes en les relacions comercials.

Joves
El Servei de Sanitat pot organitzar algunes d'aquestes activitats. Tot i això, si a alguna entitat local com associació de veïns, casal d’avis, etc, li interessés organitzar-ne alguna al seu local la intentaria gestionar.
A convenir amb la Diputació s
Indefinit

Ajuntament d'Olesa de Montserrat, Plaça de Fèlix Figueras i Aragay, s/n