Taller d'autoprotecció i suport vital bàsic i DEA
Activitat oferta per la Diputació de Barcelona que podria dur-se a terme les instal·lacions de les entitats locals que la sol·licitin a través de l'Ajuntament.

Exposició teòrica dels continguts i activitats pràctiques de RCP pas a pas, PLS, OVACE i DEA.

Continguts:

- Introducció i cultura de l'autoprotecció (conceptes de perill, autoprotecció i prevenció)
- Situacions d'emergència més freqüents i el seu maneig
- PAS (protegir, avisar, socórrer), PLS (posició lateral de seguretat), SVB (suport vital bàsic), RCP (ressuscitació cardiopulmonar), OVACE (obstrucció de la via aèria per cos estrany) i DEA (demostració de desfibril·lació externa automatitzada)

La data serà a concretar entre la persona responsable de l'Ajuntament i l'entitat.
Joves
Dotar els participants d'eines i recursos necessaris per identificar una situació d'emergència i saber com actuar. Entendre i aplicar el concepte de prevenció.
En el cas de tallers i xerrades que es facin fora de l'àmbit escolar, l'Ajuntament haurà de garantir una assistència mínima comunicant prèviament, a la persona de contacte de la Unitat de Promoció de la Salut, el nombre total d'inscrits per valorar la realització de l'activitat.
Quatre hores
Indeterminat