Curs de manipulador d'aliments
Es considera manipulador d'aliments tota persona que, per la seva activitat laboral, té un contacte directe amb els aliments durant la seva preparació, fabricació, transformació, elaboració, envasat, emmagatzematge, transport, distribució, manipulació, venda, subministrament i servei de productes alimentaris.

Els professionals de restaurants, bars, menjadors escolars, carnisseries, peixateries, forns de pa, grans superfícies... estan obligats a disposar d'un document acreditatiu de formació com a manipuladors en qüestions d'higiene alimentària.

La normativa vigent estableix que es pot fer formació en matèria de manipulació d'aliments en qualsevol empresa o entitat que ofereixi cursos. La nova legislació parteix del fet que la responsabilitat que el personal manipulador d'aliments estigui format adequadament recau en els titulars dels establiments. Per tant, ja no existeix ni l'anomenat carnet de manipuladors ni les empreses acreditades per fer formació.

Un cop finalitzat el curs de manera satisfactòria es lliurarà un certificat d'aprofitament amb el nombre d'hores realitzades.

Durant l'any es programen tres formacions. Per poder participar-hi cal inscriure's 15 dies abans de l'inici de curs. Al web municipal i als plafons situats a diverses zones d'Olesa hi trobareu la informació necessària.
Joves
Aconseguir que el personal treballador del sector alimentari adquireixi una educació sanitària correcta i uns adequats hàbits d'higiene dels aliments, així com conscienciar els alumnes de la importància de fomentar la salut del consumidor.
Places limitades

A determinar