Activitats extraescolars
Activitats extraescolars Coop. d'Ens Daina-Isard
Un dels objectius que assumeix l'APA Daina-Isard és el de col·laborar en les activitats complementàries, extraescolars o de serveis.
L'AEEDI (Associació Esportiva Escolar Daina-Isard) acull nois i noies en les diverses activitats que organitza, les quals s'inicien al mes de setembre i s'acaben al mes de juny. Les activitats que s'ofereixen són: escola de futbol sala, psicomotricitat i expressió corporal, escola de voleibol, iniciació esportiva i espai de dansa.
L'ECDI (Espai de Cultura Daina-Isard) està orientat a l'ensenyament dels idiomes. S'inicien al mes de setembre i s'acaben al mes de juny. Les ofertes són: anglès per nivell, anglès per a adults, creative english club, english one to one i altres idiomes.
La Cooperativa ofereix altres serveis:
- Cronoescalada BTT a Puigventós
- Remember volta Can Llimona
- Activitats d'estiu:
. Summer at school
. Campus d'estiu
. Futbol durant l'estiu
- Altres activitats:
. RAMS - Campus de Setmana Santa
. DISETEM - Campus de setembre
Les activitats són adreçades a tot l'alumnat i no alumnat de l'escola, i alguna també als adults, prèvia inscripció.
Podeu veure la programació de totes les activitats del curs a la pàgina web de l'escola.
L'escola està oberta a qualsevol iniciativa, tant a nivell esportiu com a nivell cultural. Ens podeu fer arribar els vostres suggeriments al correu electrònic de l'escola.
Educació Secundària Obligatòria
Batxillerat
Joves
Adults
Construir un creixement personal sòlid i potenciar els diferents àmbits d'interès dels infants, joves i adults.
Limitat

Escola Daina-Isard i/o Pavelló Municipal Salvador Boada