Daina Isard Cooperativa d'Ensenyament
CENTRE CONCERTAT D'EDUCACIÓ INFANTIL DE 2n CICLE, EDUCACIÓ PRIMÀRIA I EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA (ESO).

- Serveis: transport local i comarcal. Cuina pròpia. Acollida al matí des de les 8.00 h i a la tarda fins a les 18.30 h.

- Activitats complementàries: anglès des dels 3 anys. Centre examinador de titulacions oficials de Cambridge en llengua anglesa. Auxiliars de conversa nadius. Intercanvis internacionals. Opció de presentar-se a proves de francès: DELF. Projecte One2One: un iPad per alumne des de 6è EP 4t ESO. Projecte de robòtica i programació 3-18 anys. Logopèdia i psicopedagogia. Estades a l'empresa.

- Activitats extraescolars: Escola de Futbol Sala, de tennis taula i de dansa. Escola d'idiomes. Lleure: colònies d'estiu i campus durant les vacances. Activitats obertes a tothom.

- Informació complementària: acords amb universitats. Escola de pares. Grup de teatre. Laboratoris de biologia, de química, de física i de matemàtiques. Plató TV i estudi fotogràfic. Visita a l'escola en funcionament amb cita prèvia.
Educació Secundària Obligatòria
Batxillerat
Les sol·licituds de preinscripció s'ha de presentar en els terminis oficials que determina el Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Consulteu l'Escola

C/ Cerdanya, 15