Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos

AMPA Escola Dr. Samaranch i Fina
L'Associació de Mares i Pares de l'escola aglutina el cent per cent de les famílies que porten els seus fills i filles al centre.

L'objectiu es la col•laboració entre claustre i Ampa per portar a bon terme totes les accions encaminades a:

- Afavorir les actuacions de difusió d’informacions, venda, adquisició i distribució de llibres.
- Potenciar i gestionar l'organització d'activitats extraescolars i acollida matinal, així com la festa de final de curs de l'AMPA.
- Organitzar l’acollida de tarda, els dies en que hi ha reunions d’inici de curs.
- Organitzar el servei de menjador escolar que comporta la contractació de l'empresa, gestionar les domiciliacions i realitzar la venda de tiquets.
- Fer reunions periòdiques per tal de coordinar actuacions i informar sobre temes relacionats amb la marxa de l’escola i la seva organització i funcionament. D’aquestes reunions se’n farà un resum que restarà al Centre.
- Col•laborar en l'organització d’algunes festes de l'escola.
- Organitzar i fer el seguiment, de forma conjunta, del Programa de reutilització de llibres de text. Això comporta la gestió econòmica i l'acondicionament dels llibres socialitzats.

www.ampasamaranch.jimdo.com

Santa Margarida i els Monjos
Av. Mas Catarro, 1 (Els Monjos)
AMPA Escola Dr. Samarach i Fina