Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos

Escola Dr. Samarach i Fina
L’escola Dr. Samaranch i Fina és una escola pública de doble línia que escolaritza a nens i nenes de 3 a 12 anys.
La llengua catalana és la llengua d’aprenentatge i comunicació de l’escola. A 1r s’inicia l’aprenentatge de la llengua castellana i a P5 s’inicia de manera oral i lúdica la llengua anglesa. A cicle superior es treballa la llengua anglesa a altres matèries.

Tots els espais de l'escola tenen connexió a internet, les aules disposen d’ordinadors i la majoria ja estan dotades de pissarres digitals, a més de disposar d'una aula d'informàtica.

L'escola aposta pel reciclatge i la recollida selectiva de deixalles. Fomenta hàbits saludables a l’hora d’esmorzar i disposa d’un hort ecològic.

L'escola organitza un Programa de Reutilització de llibres de text.

www.xtec.cat/ceip-fina

El Projecte Educatiu es basa en: - Desenvolupar al llarg de l’escolaritat obligatòria les habilitats instrumentals bàsiques: lectura, escriptura, càlcul i expressió. - Oferir un conjunt activitats destinades a afavorir un desenvolupament global del nen/a (físic, psíquic, emocional, afectiu, social i cognitiu). - Fomentar els esperits de col•laboració, solidaritat i diàleg. - Fomentar els valors de convivència i respecte a les diferències individuals.
de 09:00 a 12:30h. i de 15:00 a 16:30h.

Santa Margarida i els Monjos
Av. Mas Catarro, 1 (Els Monjos)
Escola Dr. Samarach i Fina
a8028217@xtec.cat