Institut Daniel Blanxart i Pedrals
CENTRE PÚBLIC D'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA (ESO, BATXILLERAT I CICLES FORMATIUS)

- Serveis: menjador i bar-cantina

- Activitats complementàries: Programa d'esports escolars, amb lliguetes als esbarjos. Projecte de socialització de llibres de text. Centre examinador de titulacions d'anglès (Cambridge authorised centre). Formació dual als CF. Empresa simulada. Centre formador en els sistemes informàtics Linux i Cisco.

- Activitats extraescolars: reforç escolar (subvencionat per l'AMPA). Xerrades per a les famílies. Colònies, sortides culturals i audiovisuals, idiomes, etc.

- Informació complementària: 15 aules digitalitzades, 8 aules d'informàtica, 1 laboratori de ciències naturals i 1 laboratori de química, 3 tallers (de tecnologia, d'automoció i d'electricitat), 1 aula de visual i plàstica i 1 aula de música, 1 pavelló polivalent i 1 biblioteca. Patis diferenciats per al 1r cicle d'ESO. Plataforma digital d'assistència i control de l'alumnat. Programes de diversificació curricular. Moodle per a l'aprenentatge escolar. Hort ecològic, etc.
Cicles formatius
Batxillerat
Les sol·licituds de preinscripció s'ha de presentar en els terminis oficials que determina el departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. consulteu el centre.

C/ Vall d'Aràn, 96-98
Institut Daniel Blanxart