Escola de Mares i Pares d'Olesa de Montserrat
A causa del gran nombre de població amb fills escolaritzats a Olesa de Montserrat i fruit de l'interès i neguit que susciten els temes relacionats amb l'educació dels fills, sorgeix la idea d'organitzar un espai on oferir xerrades i formacions de les quals puguin derivar converses constructives per a l'acompanyament en el desenvolupament dels fills i filles.

El projecte és engegat per les AMPA de les escoles Puigventós, Povill i Josep Ferrà i Esteva i el suport de l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat. Aquest projecte és obert a la incorporació de qualsevol entitat amb interessos comuns.

Consulteu la programació concreta d'activitats per a cada curs escolar.

Crear un espai de comunicació i debat entre famílies on es tractin temes relacionats amb l'educació dels infants que puguin ser d'interès comú.
Les temàtiques dels tallers i/o formacions que es faran tenen una intenció pedagògica i van dirigides a totes les famílies amb fills en edat d'escolarització

Segons activitat
AMPA Escola Ferrà, Puigventós, Povill