Ajuntament de Sant Fost de Campsentelles
Visita a l'EDAR Granollers, descoberta de l'aiguam
De la depuradora al riu.
Aquesta activitat permetrà conjugar la visita a una EDAR amb una passejada de descoberta de l'espai fluvial immediat. A més la visita es podrà complementar amb la descoberta de l'aiguamoll de Can Cabanyes. L'activitat començarà amb una visita menys exhaustiva a l'EDAR Granollers. A continuació accedirem al tram del Congost al voltant de la passera cap a Can Cabanyes. En aquest punt farem un senzill mostreig de macroinvertebrats i aplicarem l'índex de BILL per acabar valorant l'estat actual d'aquest curs d'aigua. Per acabar ens aproparem a l'aiguamoll de Can Cabanyes on explicarem quina funció té en la depuració de l'aigua i aprofitarem per intentar veure algunes de les aus fluvials que en fan ús.
Visita a l'EDAR Granollers, descoberta de l'aiguamoll de Can Cabanyes i estudi d'un tram del riu Congost

Sant Fost de Campsentelles
del 01/09/2012 al 22/09/2013