Ajuntament de Caldes de Montbui

ASSESSORAMENT I TALLERS DE PORTEIG
 Com Assessora de porteig certificada, us ofereixo l'oportunitat de formar-vos a través de consells i trucs que us faran sentir segurs alhora que gaudiu del porteig segur amb el vostre petit/a.

Quan tenim al nostre nadó als braços i el porteig truca a la nostra porta, el primer que se'ns ocorre és buscar a internet ... quin portabebès triar? ¿Com posar-? ¿Quant temps ho faré servir?

www.ambardebaobab.com
Per a qualsevol consulta truqueu al telèfon de contacte o envieu un correu electrònic a l' adreça : info@ambardebaobab.com Relació amb altres ofertes pròpies . lloguer i venda de portabebès.
30€ domicili ( consultar preus tallers
Durada: 1'30h ( taller centre
6 famílies

Caldes de Montbui