Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Simulació d'entrevista de feina
Des de Palau Avança (Servei d'ocupació de l'Ajuntament de Palau-solità i Plegamans) s'organitzen activitats d’apropament al mon laboral. Amb aquesta activitat volem posar en situació al jove de cara a una entrevista de feina. Realitzem una simulació d’una entrevista individual. El jove cal que porti el seu CV i se li realitzen preguntes referents als estudis, idiomes, informàtica, feina ( si n’ha fet ), etc.

L’entrevista individual té una durada d’entre 5-10 minuts i s'adreça als alumnes de 4rt ESO, PTT-PFI, de Cicles Formatius, de Batxillerat, de l'Escola d'Adults, etc. Serà necessari disposar d´un espai per fer entrevistes. Es solen realitzar entrevistes per grup classe i es realitzen entrevistes simultànies amb dues tècniques per tal de cobrir un grup classe en 1 hora.

S’entrega un full d’avaluació final per que el jove conegui com ha estat el seu comportament, el seu llenguatge, la seva posició i amb indicacions d’aspectes que cal millorar.

Cicles formatius
Batxillerat
Joves
Es pretén que els joves coneguin l’ambient d’una entrevista de feina, tipus de preguntes que es realitzen, que es valora, com cal comportar-se, en definitiva, què poden torbar-se en una entrevista de feina. La simulació d'entrevista personal per a cada alumne té una durada de 10 minuts.
Serà necessari disposar d´un espai per fer entrevistes. Es solen realitzar entrevistes per grup classe i es realitzen entrevistes simultànies amb dues tècniques per tal de cobrir un grup classe en 1 hora. Cal que el professorat doni instruccions o aclariments per realitzar el seu CV. Si no ho pot fer el professorat, també es pot fer una sessió grupal per explicar com cal plantejar el CV.
1 hora
Un grup classe

Palau-solità i Plegamans
Centres Educatius