Ajuntament de Castellbell i el Vilar
Cicle de passejades
A cent cap als 100
Programa de passejades saludables adreçat a persones de més de 60 anys, amb una distancia d'entre 7 i 9 km a,b poc desnivell i una durada prevista de 3-4 hores, amb diverses parades.
Les caminades són obertes a totes les persones empadronades a Castellbell i el Vilar, de més de 60 anys, prèvia inscripció. Es considera molt important que les persones participants estiguin acostumades a fer una activitat física regular o a mantener un mínim d'esforç físic de manera continuada, és per això que en el moment de fer la inscripció per primera vegada es farà un petit qüestionari de valoració de la salut.

www.castellbellielvilar.cat

Educació física

Relació amb
Fomentar l'activitat física regular amb grups de persones grans, conèixer diferents entorns, fomentar les relacions en grup.
La inscripció a les passejades és gratuïta tot i que es demana el compromís d'assistència. La inscripció es farà a l'oficina d'atenció al ciutadà de l'Ajuntament de Castellbell i el Vilar. La sortida inclou el bus, una assegurança d'accident i el guiatge durant el recorregut. Des de l'organització es facilita un carnet a les persones participants i un diploma en el dia de la cloenda
gratuït
53 persones

Castellbell i el Vilar