Ajuntament de Pineda de Mar

Taller «De l'escola al centre comercial»
Escenificació de vàries situacions on es treballen principalment les idees següents: Treball cooperatiu com a eina d’aprenentatge per la qual els alumnes s’organitzen per aconseguir uns objectius comuns. Diferenciar que és un producte i un servei. Experimentar el procés de l’acte de consum. Aprofundir en els drets i les obligacions de les persones consumidores. Saber com actuar en cas d’haver de formalitzar una reclamació. Els Serveis Públics de Consum.

www.pinedademar.org

Relació amb
L'objectiu de l'activitat és conscienciar els alumnes sobre els seus drets com a persones consumidores i fomentar els valors del consum responsable mitjançant la participació activa d’aquests en l’acció proposada.
• Activitat adreçada a alumnes del cicle superior de primària (5è-6è). • És obligatòria la presència del tutor del curs. • Activitat supeditada a què ens sigui atorgada per part del Servei de Suport a les Polítiques de Consum. • Si ens atorguen l'activitat, aquesta es podrà programar durant el 3r trimestre del curs 2019/2020 o durant el 1r trimestre del curs 2020/2021.
1 hora (horari escolar)
25-30 alumnes