Ajuntament de Piera

SUPORT A LA FUNDACIÓ EDUCATIVADE LES FAMILIES
Realització d'actuacions per enfortir la capacitació parental, la participació i l'acompanyament de les famílies en els processos educatius dels fills i filles, especialment les famílies que presentin més dificultats en el desenvolupament d'aquesta funció. L'actuació es concreta en la realització d'activitats presencials d'una a tres sessions, organitzades per blocs temàtics i conduïdes per experts educatius que complementen el treball que els ajuntaments fan amb les famílies en les polítiques d'acompanyament a l'escolaritat.

A partir del treball conjunt dels ajuntaments amb les AMPA i els centres educatius, s'aposta per estimular la participació reflexiva, el debat i l'intercanvi d'experiències dels pares i mares, amb propostes informatives, formatives i d'orientació-acompanyament, que complementin el treball municipal de suport a la funció educativa de les famílies.
Amb el suport de l’Àrea de Cultura, Educació i Esports de la Diputació de Barcelona.
Dependrà del taller

Piera