Ajuntament de Castellbisbal
Taller sobre el medi natural
Bosc mediterrani de Can Campanyà
Es tracta de visitar l’espai natural situat en la zona d’accés a la urbanització de Can Campanyà, prop del pont vell que travessa el Torrent de Can Campanyà. En aquest espai es portarà a terme un treball de recerca amb caràcter individual que es desenvoluparà a partir de la informació aportada per una guia de camp, constituïda per un conjunt de fitxes descriptives que l’alumne portarà des del centre docent.

Biologia o geologia
Conèixer les espècies vegetals més emblemàtiques del bosc mediterrani, tan de massa arbòria com de sotabosc.
Calendari: al llarg del curs escolar, preferentment al mes d’octubre. La inscripció s'haurà de fer al llarg del curs escolar (amb una antelació mínima de 15 dies). El desplaçament al bosc de Can Campanyà es pot fer caminant. És recomanable, però, demanar el suport previ de la policia local per creuar la carretera BV1501.
Gratuït pels centres
120 ' (inclosos desplaçaments