Taller sobre fonts d’energia renovables
Visita a l'estació fotovoltaica de la Deixalleria
Es visita la Deixalleria municipal de Castellbisbal, dins la qual trobarem una instal·lació de caràcter energètic constituïda per una bateria de plaques fotovoltaiques. Es portarà a terme una explicació teòrica sobre l’energia solar fotovoltaica i es farà entrega d’un material didàctic, constituït per un qüestionari sobre la visita realitzada i els conceptes tractats.

Conèixer els principis de l’energia solar i els mecanismes de transformació de l’energia radiant en energia elèctrica.
Calendari: al llarg del curs escolar, preferiblement al mes d'octubre. La inscripció s'haurà de fer amb una antelació mínima de 15 dies. El desplaçament a la deixalleria municipal es pot fer caminant. És recomanable, però, demanar el suport previ de la policia local per creuar la carretera BV1501
70 minuts, inclosos els despl
de 09:30 a 14:00h.