Ajuntament de Castellbisbal

Biblioteca Josep Mateu i Miró
Oberta al públic des del 13 de maig de 2011, forma part del centre cultural Els Costals. Està ubicada en un edifici de nova planta de 1.363 m2 distribuïts en dues plantes, un espai modern i versàtil, exemple de les biblioteques públiques de nova generació. El nom de la biblioteca vol retre homenatge a Josep Mateu i Miró (Bovera, 1917-2011), dibuixant i historiador local, amb gran afany per recopilar i divulgar el passat del municipi a través de diverses monografies i col·laboracions a revistes locals. Va ser un dels fundadors del Museu de la Pagesia de Castellbisbal, del qual va ser director durant vint anys.
Els seus serveis són:
‹Préstec a persones i entitats (també de llibres electrònics), ‹avantatges del carnet, consulta a sala de documents , punts d’autoescolta i visionat de CD i DVD, ‹informeció general i local, assessorament sobre els nostres recursos i serveis, ‹Internet i ofimática, Wi-Fi, racó de mares i pares ‹Espai de petits lectors ‹Espais de treball en grups ‹Espai Anuncia’t ‹Visites guiades a escoles i entitats ‹Activitats infantils i familiars ‹Activitats per adults ‹Clubs de lectura
Joves
Facilitar l’accés a la informació dels ciutadans - Promoure la lectura - Potenciar la biblioteca com a espai de suport a l’aprenentatge -Contribuir de forma decidida a la cohesió social - Construir una col·lecció documental actualitzada, dinàmica i interessant - Treballar en xarxa amb altres agents del municipi - Oferir una atenció personalitzada - Programar dinàmiques i activitats atractives i d’interès vinculades a la lectura, la cultura i el coneixement.
L'horari del servei és: Tardes de dilluns a divendres de 15.15 a 20.45 hores; dimarts i dimecres de 11.00 a 14.00 hores i dissabtes de 10.00 a 14.00 hores. Consultar horaris especials d’estiu
Tot l'any

Castellbisbal