Recursos per al coneixement de l’entorn i l’elaboració del currículum local


TALLERS DE CONVIVÈNCIA
Comunicació positiva i els seus beneficis
Objectius: Conèixer i posar en pràctica recursos per afavorir la transmissió i la interpretació òptima dels missatges
Contingut: Assertivitat, empatia, escolta activa, percepcions, barreres de la comunicació

Gestió de les emocions
Objectius: Descobrir els beneficis de reconèixer les emocions d’un mateix i dels altres. Aprendre a gestionar i canalitzar-les
Contingut: Emocions bàsiques i la seva gestió

Emocions bàsiques i la seva gestió
Objectius: Aprendre tècniques de la mediació per aplicar a l’entorn escolar. Potenciar contextos cooperatius en les relacions.
Contingut: El perquè del conflicte, maneres de respondre davant del conflicte. Tècniques de resolució de conflictes. Solucions creatives del conflicte

Com ens tractem
Objectius: Identificar prejudicis, estereotips i les seves conseqüències.
Contingut: El respecte, prejudicis, estereotips i rumorologia

Pràctiques Restauratives
Objectius: Adquirir coneixements i la base pràctiques per poder posar en pràctica pràctiques restauratives.
Contingut: Els conflictes i el seu abordatge amb les pràctiques restauratives. El cercle com a eina de diàleg per a tractar conflictes.

Són tallers que només es duen a terme com a resposta a casos de conflicte que es donin en el grup classe i que hagin estat derivats al Servei de Mediació Ciutadana a l'Anoia.

Enllaç curricular
Transversal
Destinataris
Educació primària cicle inicial
Educació primària cicle mitjà
Educació primària cicle superior
Educació Secundària Obligatòria
Professorat
Preu
Gratuït
Durada
Sense especificar
Calendari
Sense especificar
Horari
Consulteu l’horari
Aforament per sessió
Grup classe

Municipi
Piera
Lloc on es realitza
Als centres educatius
Calendari d'inscripció
0
Contacte
Elisabet Guitart
T. 938051585
mediacio2@anoia.cat
Gestionat per
Consell Comarcal de l'Anoia


Ajuntament de Piera C/ La Plaça 16-18 , Piera (Barcelona) T. 93 778 82 00 / boschyan@diba.cat

Amb el suport de: