Ajuntament de Palau-solità i Plegamans


Crèdit de síntesi de consum
Objectius:
Aquesta activitat va adreçada a centres d´ensenyament secundari obligatori i s´articula mitjançant una serie d´activitats amb la pretensió que els estudiants construeixin els seu model de consum des d´una perspectiva activa, reflexiva i autònoma. Especialment, que adquireixin coneixements bàsics sobre els seus drets com a consumidors i la manera d´exercir-los.

Continguts:
Els continguts dels tallers s´adapten a les particulars característiques dels alumnes prenent com a referencia les seves idees prèvies. Els tallers situen als estudiants en contextos quotidians del tràfec comercial com una botiga, un cibercafè, un mercat i davant situacions habituals a l´hora d´utilitzar serveis, ensenyen d´una forma practica com interpretar la publicitat, com resoldre situacions conflictives com a usuaris i consumidors.

Metodologia:
1- Taller: Un cop d´ull al consum
2- Taller: La publicitat
3- Taller: El sistema arbitral de consum.

L´activitat la realitzant els Tècnics del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona i està destinada als alumnes d´ESO. Consta de 4 sessions durant una setmana i als matins. Serà necessari disposar d´una aula amb ordinador, projector, pantalla i altaveus.

ES OBLIGATORI presentar valoració un cop acabat el taller per part de cadascun dels tutors.

Enllaç curricular
Transversal

Relació amb
Destinataris
Educació Secundària Obligatòria
Cicles formatius
Batxillerat
Preu
Gratuït
Durada
4 sessions (1 setmana) matins
Calendari
Sense especificar
Horari
Consulteu l’horari
Aforament per sessió
Il·limitat

Municipi
Palau-solità i Plegamans
Lloc on es realitza
Aula del centre escolar.
Calendari d'inscripció
Sense especificar
Contacte
Roser Costajussà (Tècnica de Consum)
T. 938648056
omic@palauplegamans.cat
Gestionat per
Roser Costajussà


Ajuntament de Palau-solità i Plegamans C/Anselm Clavé,11 , 08184 Palau-solità i Plegamans (Barcelona) T. 93 864 30 12 / erruzsj@palauplegamans.cat

Amb el suport de: