Activitats extraescolars
AMPA Josep Ferrà i Esteva
L'AMPA (Associació de Mares i Pares d'Alumnes) de l'escola és una associació sense ànim de lucre que col·labora amb l'escola de diferents formes.

L'Associació està regida per una junta de pares i mares socis.

Un representant de l'AMPA forma part del Consell Escolar de l'escola i de la FAPAO (Federació d'Associacions de Pares d'Alumnes d'Olesa).

Organitza les activitats extraescolars que es duen a terme de dilluns a divendres de 16.30 a 17.30 h i de 16.30 a 18.00 h durant el període escolar.

Les activitats són adreçades als alumnes de l'escola.

Les activitats són: futbol, dansa, multiesports, patinatge i hip-hop.

L'AMPA ofereix també, amb el club Futbol Sala Olesa, l'activitat de futbol sala extraescolar a la pista poliesportiva del pati de l'escola, i va adreçat als alumnes d'educació infantil i d'educació primària que vulguin iniciar-se a la pràctica del futbol sala o bé perfeccionar la tècnica.

Podeu veure la programació d'activitats extraescolars del curs a la pàgina web de l'escola.
Col·laborar amb l'escola en la formació dels alumnes. Incidir en valors ètics i educatius que se'n deriven de la pràctica de l'esport.
D'1 h. a 1.30 h.
Consultar