Activitats extraescolars
AMPA de l'Escola Puigventós
L'AMPA (Associació de Pares i Mares d'Alumnes) és una associació sense ànim de lucre que col·labora amb l'escola de diferents formes.

L'Associació està regida per una junta de pares i mares socis.

Un representant de l'AMPA forma part del Consell Escolar de l'escola i de la FAPAO (Federació d'Associacions de Pares d'Alumnes d'Olesa).

Organitza les activitats extraescolars, que s'inicien al mes d'octubre i s'acaben al mes de juny. Es fan de dilluns a divendres de 16.30 a 18.00 h, excepte l'activitat de piscina, que és el dissabte de 10.00 a 11.00 h, prèvia inscripció i durant el període escolar.

Les activitats són adreçades a tots els alumnes de l'escola, i alguna també als pares, que siguin socis de l'AMPA.

Les activitats són: expressió corporal i musical, science, cold cooking, play & learn, esports d'equip, ioga per a nens (mitjançant el joc), balls moderns, psicomotricitat, ioga en família (mitjançant el joc) i piscina.

Podeu veure la programació d'activitats extraescolars del curs a la pàgina web de l'escola.
Adults
Oferir millor qualitat i alhora poder integrar i donar continuïtat al Projecte educatiu de l'escola
segons activitat
Consultar