Ajuntament de Palau-solità i Plegamans
Taller/activitat
VIOLÈNCIA, AGRESSIVITAT I EL VALOR DE LA TENDRESA
Objectius:
- Comprendre l´origen de la violència i les seves manifestacions, identificació i localització.
- Promoure actituds i voluntats per al desenvolupament d´habilitats personals i socials.
- Aportar mitjans expressius per solucionar creativament els conflictes.
- Afavorir un espai per a l´intercanvi, la poesia i la humanitat.

Metodologia:
Des de la teatralitat i el joc dramàtic, es presenten diferents situacions on la violència és present, des de la més quotidiana i subtil fins a l´espectacular i deliberada. Amb una metodologia participativa, el grup treballarà a partir de l´acció corporal, emocional i cognitiva accedint a un espai-temps per a la trobada amb un/a mateix/a, amb l´altre/a, amb el món de les emocions, dels sentiments i dels pensaments.

Continguts:
- La identificació i localització de les conductes violentes.
- Donar valor a la tendresa per combatre la indiferència.
- El reconeixement i la por.
- Salut i desenvolupament personal.
Cicles formatius
Batxillerat
Joves
L´activitat la realitza l´Entitat TEATRE DEL BUIT i te una durada de 2 hores. Els destinataris son adolescents, joves, pares i mares educadors/es i agents socials. El nombre de participants serà de 30 per sessió, aproximadament i serà necessari disposar d´una aula o espai preferiblement ampli.
2 hores per sessió.
30 participants.

Palau-solità i Plegamans
Centres Educatius