Ajuntament de Manresa

Com es construïa un retaule barroc
Els alumnes podran muntar la maqueta d'un retaule i aprendran quina és la seva estructura i composició. A la sala d'art barroc podran identificar la iconografia característica d'un retaule i conèixer els oficis relacionats en la construcció d'un retaule.
Cicles formatius
Batxillerat
- Fer conèixer i apreciar el patrimoni cultural. - Expressar-se en un vocabulari específic i propi de l'àrea. - Entendre l'art com a conseqüència directa d'una societat. - Interpretar i localitzar les iconografies dels plafons. - Raonar la funciÃ
La visita es pot adaptar a les necessitats educatives de cada grup i es poden combinar amb la resta de propostes del Servei Educatiu.
3 per alumne
1,30h