Ajuntament de Manresa

Contes i llegendes per conèixer la ciutat
Itinerari pels contes i llegendes de Manresa. El lloc de trobada és al Claustre del Museu Comarcal de Manresa on es fa la presentació i introducció de l'activitat. L'itinerari comença a la Sala d'Història de la Ciutat del Museu amb la llegenda del Timbaler del Bruc, sortint del museu es continua cap el carrer Sobrerroca, Pou de la Gallina, la Seu i carrer del Balç.
- Conèixer tradicions, festes i costums d'interès de Manresa. - Ubicar en el passat fets i elements arquitectònics significatius de la ciutat de Manresa. - Reconèixer i explicar esdeveniments, llocs, símbols, monuments, personatges, institucions de
La visita es pot adaptar a les necessitats educatives de cada grup i es poden combinar amb la resta de propostes del Servei Educatiu.
3.50 per alumne
de 09:00 a 13:00h.