Ajuntament de Badia del Vallès

Espai de Ioga i Mindfulness per embarassades
Practicar ioga i mindfulness durant l'embaràs permet a les dones mantenir unes condicions físiques adequades per flexibilitzar el cos i la ment, encarant així el part i el postpart amb tranquil·litat i serenor. A més, ens pot ajudar a suavitzar aquelles molèsties que puguin aparèixer durant la gestació, afavorint l'adaptació del cos de la mare al nadó per gaudir saludablement de l'embaràs.
Amb aquest recurs aprens a relaxar-te, a tenir pensaments positius cap a l part, a conèixer com ets i entendre que et passa i sobre tot, a connectar tant amb el nadó com amb tu mateixa des de l'inici del teu embaràs.
Dies: Dilluns de 18 h a 20 h Dimecres de 10 h a 12 h El curs és de setembre a juny. Inscripció a partir del 3r mes d'embaràs. INSCRIPCIONS: Oficina d'Atenció Ciutadana Carrer Burgos, s/n. Badia del Vallès. 08214. (A l'ajuntament).
Setembre a Juny
15 famílies