Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos

Iniciació a l'esport i psicomotricitat
La iniciació a l’esport i la psicomotricitat són programes esportius, dins de l’Escola Esportiva, on es pretén aconseguir la funcionalitat de finalitats objectives enfocades a les habilitats psico i motrius dels nostres infants de P-4 i P-5. Dirigida per tècnics esportius qualificats, té un funcionament d’un dia a la setmana.

Educació física
Inscripció: Preu a consultar. Per poder-te inscriure hauràs de lliurar la butlleta d’inscripció a: - Les oficines municipals de l’ajuntament de Santa Margarida i els Monjos, de 12.30 h a 13.30 h i de 17 h a 19.30 h. - I/o a l’escola Sant Domènec, tots els matins, entregant-li directament al conserge del mateix centre escolar.
Il·limitat

Santa Margarida i els Monjos
Escoles i instal·laciones esportives del municipi
Iniciació a l'esport i psicomotricitat