Escola de Futbol EFO 87
L'Escola de Futbol Olesa es va fundar l'any 1987 per la necessitat que el municipi recuperés equips de futbol base després que en els últims anys anessin desapareixent els equips d'aquestes categories que havia tingut el CF Olesa. Aquest fet va permetre que, a partir de la temporada 1987-88, l'entitat comencés a caminar amb pocs equips però molta il·lusió sota la presidència de Jose Sanjuan.

L'EFO 87 es va anar fent gran de seguida va cobrir totes les categories que configuren el futbol base. Sempre jugant al camp municipal de les Planes i vestint el verd-i-blanc, colors del futbol olesà, l'estructura es va consolidar any rere any i gràcies al treball de diverses juntes com les encapçalades per Melchor Morales i Josep Dolader.

En els primers 10 anys els principals entrebancs van ser de crear una identitat de club i tenir recursos suficients per poder arribar a cobrir totes les necessitats de material o desplaçaments. Però la implicació dels pares va ser clau en aconseguir-ho amb escreix.

A partir de l'arribada del segle XXI el club va començar a créixer en equips de forma substancial. El creixement d'Olesa com a municipi també va implicar l'arribada de molts jugadors que volien incorporar-se a l'EFO. I com no podia ser d'una altre manera, l'Escola li va donar cabuda. Miquel Vinyau i Jesús Garcia van viure aquesta etapa al capdavant de la junta directiva.

Els objectius esportius han estat sempre ambiciosos. Tot i que als inicis no era una prioritat, a mesura que van anar avançant les temporades va passar a ser més rellevant. És per això que a partir de principis dels 2000 s'intentava tenir els equips a la 1ª divisió de cada categoria. No sempre s'ha aconseguit, però evitar ocupar la categoria més baixa sempre ha estat la lluita cabdal a nivell de resultats i classificacions. Aquesta, conjuntament de mantenir la funció d'escola en un club de futbol, ha estat l'objectiu de les juntes directives presidides per Rafael Gámez i Antonio Gámez.

Actualment, sota la presidència de Jose Segura, el club compta amb 22 equips. Entre conjunts de futbol 7, futbol 11 i el sènior femení. Un club que ha consolidat la seva fòrmula d'èxit tot i que el treball és constant per millorar rere dia
Formar joves olesans en el món del futbol. La formació en el futbol i l'adquisició de valors és la finalitat que basa la tasca de dia rere dia dels entrenadors, coordinadors i dirigents de l'entitat
Més informació a la web del club

C/ Priorat, s/n