Informació i orientació per als nouvinguts
Servei de Diversitat i Convivència
El servei de Diversitat i Convivència és en si mateix l'eix vertebrador en allò referit a la integració i la convivència en relació a la diversitat cultural d'Olesa de Montserrat, on tant la població autòctona com la població immigrada pot assesorar-se en conjunt dels temes, projectes, etc., relacionats amb la immigració, l'estrangeria, la convivència i la interrelació.

En quant a les funcions que duu a terme el Servei de Diversitat i Convivència són:

- Prestació de l'acollida (primera acollida i acollida especialitzada) d'acord a la Llei d'acollida 10/2010 de 7 de maig i el seu reglament.

- Elaboració de la proposta d'informe d'Arralament Social i d'Integració Social.

- Seguiment dels informes d'habitatge per reagrupament i per renovacions de la residència per reagrupament.

- Assessorament en matèria de documentació d'estrangeria.

- Promoció de la participació dels immigrats i dels retornats.

- Activitats de sensibilització de la ciutadania vers els fenòmens migratoris.

Per tant, Diversitat i Convivència és un servei destinat a treballar la integració
de la població immigrada resident a Olesa de Montserrat i de les persones
retornades.

Joves
Facilitar l'adquisició de codis socials i culturals que permetin la plena incorporació al municipi.
Per rebre atenció personalitzada, cal demanar cita prèvia en horari d'atenció al públic. L'horari és de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 h i dijous de 17.00 a 20.00 h. Durant el mes d'agost, Setmana Santa i Nadal consulteu els horaris al web municipal, a l'OAC de l'Ajuntament o directament a Cal Mané.
Sense especificar.

Cal Mané, Parc Municipal, s/n