Xarxa Socioeducativa d'Infància i Adolescència
La Xarxa és l'estructura de treball creada pel col·lectiu de persones que treballen i conviuen diàriament amb la infància i l'adolescència.

Es constitueix i desenvolupa la Xarxa Socioeducativa local per a la protecció, educació i promoció dels infants i adolescents del municipi, també per a facilitar espais d'intercanvi, estudi i avaluació de les necessitats socioeducatives dels infants i adolescents del municipi i per a compartir projectes, experiències i coneixement entre els agents educatius: famílies, professionals i entitats de l'educació i l'acció social del nostre territori.

En poden formar part totes les persones i organitzacions que vulguin treballar per la promoció dels infants i adolescents del municipi: famílies, escoles, entitats de lleure, esportives i culturals, serveis de salut, serveis educatius, cossos de seguretat i serveis socials.

Es treballa a partir de petits grups de treball per aportar diferents mirades sobre un mateix àmbit. I, també, aprofitant els espais del Plenari on poder posar en comú totes les inquietuds, necessitats, propostes i metes assolides durant l'any.

Professorat
Adults
Les persones, famílies, entitats i serveis que vulguin formar part de la Xarxa Socioeducativa Local i col·laborar-hi, han d'adreçar-se a l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat.
Il·limitat

Ajuntament d'Olesa de Montserrat, Plaça de Fèlix Figueras i Aragay, s/n