Bibliolilà (Lectures sota la glicina)
Ha arribat la calor i sembla que ja no ens deixarà fins d'aquí a uns mesos! S'han acabat els jerseis gruixuts, les bufandes i les botes d'hivern... les sandàlies inunden la biblioteca! Per aprofitar el bon temps, i les incomptables bones lectures que habiten els prestatges de les sales de la Biblioteca, l'estimat lilà es transforma en un espai de trobada i activitat, durant els mesos de maig i juny i en horari de la biblioteca.

En coordinació un any més amb l'Escola de Música, l'Escola Municipal de Música i amb la incorporació del Servei de Convivència i Diversitat, s'han preparat un seguit d'activitats a l'aire lliure que segur que us agradaran.

El bibliolilà és un espai especial... és com un petit oasi d'aventures, on la imaginació ocuparà les ments dels més petits i, amb una mica de sort, també dels qui ja som més grans!
Consulteu a la biblioteca per saber la programació de les activitats i les edats a les que van dirigides

Biblioteca de Santa Oliva (Lilà)
Biblioteca Santa Oliva Ext 3319
b.olesam.so@diba.cat