Subvenció per l'equitat educativa
Són subvencions que atorga l'Ajuntament a través dels departaments de Serveis Socials i d'Ensenyament amb la finalitat que aquesta convocatòria garanteixi que l'actual situació de crisi econòmica no repercuteixi negativament en el rendiment acadèmic dels alumnes d'Olesa. Així, mitjançant la concessió dels ajuts corresponents als centres docents públics o sufragats amb fons públics d'Olesa de Montserrat, es vol garantir que tot l'alumnat pugui disposar dels llibres, dels materials i recursos necessaris per desenvolupar l'activitat educativa i participar en les activitats curriculars del curs.

Podeu consultar les bases, el calendari i la documentació de sol·licitud a la web de l'Ajuntament.

Aquestes subvencions van destinades als centres educatius d'EI, EP i ESO. Per accedir a la subvenció, els centres educatius han de presentar un projecte que garanteixi la igualtat de condicions materials de l'alumnat.
per any natural

Ajuntament d'Olesa, Plaça de Fèlix Figueras i Aragay