Llar d'Infants Pública Taitom
La llar d'infants és un espai on als nens i nenes fins als 3 anys, els ofereix la possibilitat de contribuir al desenvolupament emocional i afectiu, físic i motor, social i cognitiu, en un clima i entorn de confiança on se sentin acollits. L'acció educativa ha de permetre el desenvolupament afectiu, del descobriment de l'entorn, de les possibilitats, del moviments i dels hàbits de control corporal, perquè actuïn cada vegada d'una manera més autònoma i amb la possibilitat de relacionar-se amb altres infants i adults i establir vincles.

L'oferta de places es fa pública abans de l'inici de la preinscripció escolar. Cada curs s'adapta l'oferta de places a les necessitats.
De forma genèrica la llar compta amb els espais següents:

2 aules de nadons unificades amb 8 places cadascuna i dormitori
2 aules d'1 a 2 anys, de 13 places cadascuna
3 aules de 2 a 3 anys, de 20 places cadascuna
Patis i porxos per a les diferents edats
Aula de psicomotricitat
Espai polivalent
Sala de família
Guardacotxets

Servei de menjador. La llar disposa de cuina pròpia on s'elaboren els menús diàriament per als alumnes usuaris del servei. El servei inclou dinar i berenar.

Servei d'acollida i permanència. Són serveis que es presten fora de l'horari lectiu amb la voluntat de facilitar a les famílies la possibilitat de poder compaginar millor el seu horari laboral amb el de la llar d'infants.

Horaris
De 9 a 12 h i de 15 a 17 h.
Servei de menjador: de 12 h a 15 h.
Servei d'acollida: de 8 a 9 h.
Servei de permanència: de 17 a 18 h.
Les sol·licituds de preinscripció s'ha de presentar en els terminis oficials que determina l'Ajuntament. Consulteu la llar
Places limitades

Av. Francesc Macià, 191