Ajuntament de Masquefa

El món del treball i la feina de buscar feina
L'activitat consisteix a conèixer els aspectes bàsics del món del treball: mercat de treball, ocupació, atur, oferta / demanda...
Es farà un breu repàs de la situació econòmica del moment, i s'estudiaran les vies d'accés al món del treball. S'estructurarà un pla de recerca de feina.
- Oferir una visió general del món del treball. - Alcarir conceptes claus sobre el món del treball. - Reflexionar sobre la relació de la situació econòmica i el món del treball. - Fer un llistat de vies d'accés a la feina. - Reflexionar sobre
L'activitat es dirigeix a alumnat de 4t d'ESO o majors de 16 anys. No cal treball previ a l'escola, però si n'hi ha a la xerrada es tracten els temes amb més profunditat. Aforament per sessió és de grup classe, màxim 2 grups classe.
50 minuts

Masquefa
CTC, Av. Catalunya, 60 / o al centre educatiu.
Cristina Branera
braneragc@diba.cat
Ajuntament de Masquefa

Centre Tecnològic Comunitari (CTC)