Programa d'Activitats
Casal Cívic Olesa-Sant Bernat
El Casal Cívic Olesa, inaugurat l'any 1991, està adscrit a la Direcció General d'Acció Cívica i Comunitària del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

És un espai públic obert a tothom: joves, grans, infants i entitats, que poden participar en diferents activitats organitzades, com tallers, conferències, exposicions, etc., que es poden consultar al programa d'activitats que s'edita cada quadrimestre.

El Casal Cívic té un espai anomenat punt de trobada on la gent gran, adults, pares i fills, joves, etc. tenen la possibilitat de trobar-se, jugar a jocs de taula o ping-pong, llegir una estona o fer petar la xerrada. A la sala polivalent, hi ha l'espai Wi-Fi, on tothom es pot connectar amb el seu portàtil, mòbil o tauleta en horari d'obertura de l'equipament.

Les activitats incloses al programa són:

- Activitats per infants: jugar i llegir.
- Activitats manuals i artístiques: iniciació al patronatge i confecció, costura creativa amb texans reciclats i introducció al patchwork.
- Noves tecnologies: iniciació a la fotografia digital.
- Posa't en forma: gimnàstica suau per a la gent gran, aerozumba, activitat física de manteniment, ioga, aeròbic amb ball (aerodance) i pilates.
- Formació, salut i creixement personal : artteràpia, eines per gestionar els desacords.
- Arts escèniques i musicals: sevillanes, iniciació a les castanyoles.
- Festes i tradicions: celebració de Carnestoltes.
- Altres: control de salut un cop al mes per a la gent gran.

Per altra banda, hi ha un programa de suport a les associacions: recursos i activitats al voltant de temes de civisme, sensibilització, diversitat cultural, coneixement de l'entorn, animació infantil, participació en projectes comunitaris i cessions d'espais per a activitats organitzades per les entitats.

Per a mes informació, cliqueu l'enllaç adjunt del gencat.cat, i a continuació accediu a informació addicional: programació d'activitats Casal Cívic d'Olesa de Montserrat.
Afavorir les relacions personals; fomentar aficions; ampliar coneixements i formar part d'un projecte col·lectiu; reforçar projectes adreçats a la millora de la comunitat; fomentar el desenvolupament integral de la persona; promoure els valors cívics i donar suport al teixit associatiu en el seu compromís amb la societat.
El material necessari va a càrrec de les persones inscrites. Caldrà abonar l'activitat si està organitzada per una altra entitat. Les places a les activitats són limitades i s'adjudiquen per ordre d'inscripció. Consulteu al programa d'activitats les dates d'inscripcions. Horari: de dilluns a divendres de 15 a 21 h. El mes d'agost romandrà tancat.
limitat

Ctra. de la Puda, s/n