Catàleg d'Activitats Educatives i Serveis 2016-17
El catàleg d'Activitats i Serveis elaborat per la Regidoria d'Ensenyament d'Olesa de Montserrat està format per una àmplia oferta d'activitats que estan pensades per fer-les en horari lectiu, per tal de complementar les matèries curriculars adreçades a alumnes d'infantil, primària i secundària.

Aquesta oferta d'activitats educatives s'ha elaborat a partir de l'oferta de diferents departaments de l'Ajuntament i d'altres entitats de la població amb la voluntat d'atendre, tant com sigui possible, les necessitats dels estudiants d'Olesa per acostar l'escola al seu entorn. Les activitats del catàleg estan distribuides per àmbits temàtics: cultura i arts, medi ambient, salut, activitats esportives, sensibilització i transició escola treball. També hi ha un apartat d'activitats adreçades a les famílies i les AMPA. Al final del Catàleg hi ha l'apartat de serveis, equipaments i recursos municipals, que recull els serveis municipals que més relació poden tenir amb l'escola.Als annexos hi trobareu els documents de consulta per als centres. El catàleg, ha estat elaborat a partir de criteris pedagògics, formatius, convivencials i cívics. El trobareu íntegrament a la pàgina web de l'Ajuntament.
Cicles formatius
Batxillerat
Educació Especial
Joves
Té una voluntat expressa de canalitzar tota la oferta que va adreçada als centres des de l'Ajuntament i d'altres entitats, amb una coherència interna de continguts, dissenyant itineraris en les activitats en les quals l'Ajuntament pot donar suport, perquè tenen a veure amb serveis propis o bé perquè mitjançant convenis i/o subvencions es poden dur a terme. Això ha estat possible gràcies a la col·laboració de les diferents regidories i serveis de l'Ajuntament i entitats de la població.
Segons activitat

Segons activitat