| | |

Educaentorn

Recursos

Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda

La publicitat
La sessió facilita conceptes bàsics de publicitat des de la vessant de consum.
1a part: Conceptes teòrics exposats sobre una presentació:
. Concepte de publicitat
. Funcions de la publicitat
. Principis bàsics de la publicitat
. L’anunci i els seus formats
. Normativa reguladora (vessant de consum)
. Publicitat il·lícita (incidint especialment en la publicitat enganyosa)
2a part: Proposta d’activitats als participants sobre suport audiovisual.
Durada:1 hora i 30 minuts

Enllaç curricular
Transversal
Destinataris
Educació Secundària Obligatòria
Batxillerat
Observacions
DESTINATARIS Educació Secundària Obligatòria:4t Batxillerat Cicles formatius ORGANITZACIÓ I RESPONSABLES DE L’ACTIVITAT OMIC (Oficina Municipal d’Informació al Consumidor) Ana López López Tel. de contacte: 93 560 01 03 omic@staperpetua.cat OBSERVACIONS Nombre de tallers limitat als recursos tècnics de la Diputació de Barcelona. Es tindr�
Preu
Gratuït
Durada
Sense especificar
Calendari
del 12/10/2020 al 11/06/2021
Horari
Consulteu l’horari
Aforament per sessió
Il·limitat

Municipi
Santa Perpètua de Mogoda
Lloc on es realitza
A concretar durant el curs
Calendari d'inscripció
del 13/07/2020 al 09/10/2020
Contacte
Teresa Fontbona Missé
T. 935600103
fontbonamt@staperpetua.cat
Gestionat per
Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda

Àrea o departament
Regidoria de Consum


Accessibilitat | Ajuda | Avís legal | Contacte

Diputació de Barcelona. Rambla de Catalunya, 126. 08008 Barcelona Tel. 934 022 222