Ajuntament de Masquefa

Material de prèstec de la Diputació
Els objectius d'aquest recurs són:
- Ajudar i recolzar en la dinamització d'activitats esportives municipals mitjançant la tramitació de cessió de material esportiu, lúdic i recreatiu.
- Potenciar l'esport entre els alumnes amb les repercussions socials, físiques, psicològiques i esportives que aquest representa.
- Utilització de l'esport com a transmissor de valors positius en l'etapa formativa dels infants.

Educació física

Relació amb
Es covenient fer la reserva dos mesos abans. Cal trucar a la Diputació per confirmar la disponibilitat dels materials, omplir la fitxa adjunta i enviar-la a l'ajuntament. L'Ajuntament aportarà els vehicles disponibles a la brigada municipal. En el cas que el material reservat necessiti d'un transport especial, el lloguer anirà a càrrec de l'escola.

Masquefa
Ajuntament de Masquefa
Montse Forner
fornerfm@diba.cat