Ajuntament de Caldes de Montbui

JOC I CONSCIÈNCIA SENSORIAL PER A ADULTS
¿Per què no juguem quan som adults? Potser creiem que això de jugar no és seriós i que hauríem de dedicar el nostre temps a coses més productives, com la feina, responsabilitats, família ...

De vegades amb el ritme frenètic del dia a dia, ens oblidem d'escoltar els missatges del nostres cos i això bloquejar la expressió d'emocions i bloquejar l'auto-descobriment.
Així que ens vam llançar a l'aventura amb aquest projecte ple de joc sincer i cada dia estem més emocionades veient com el reben allà on presentem la sessió.
Dirigit a totes les persones adultes (+18) a les quals els agradaria recuperar sensacions de la infància i de l'etapa del joc en la seva plenitud.
Aquestes sessions amb grups de gent molt diferent, grups de coneguts, equips docents ...
Convidem a descobrir de nou el plaer de les petites coses i la sorpresa del que sentim prescindint del "jo" adult.

Una sessió per desconnectar, deixar la realitat i les tensions aparcades fora de la sala.
Construeix, aprèn, juga, recorda, emociona't, sent, viu, sorprèn-te, flueix ... però sobretot sigues tu mateix en el teu món del joc.
T'atreveixes?
Si vols més informació posa't en contacte amb nosaltres mitjançant el formulari de contacte i et respondrem encantades.

www.ambardebaobab.com
- L'adult reconnecta amb l'essència del jugar que la societat reprimeix. - Desconectar i alliberar tensions sense ser jutjats. - Recuperar sensacions de la infantesa i de l'etapa del joc en la seva plenitud. - Gaudir del plaer de les petites coses deixant de banda el nostre jo adult. - Jugar deixant-nos portar per allò que sentim i el que volem fer amb el material i jocs proposats. - Passar una bona estona.
Per a més informació envieu un correu electrònic o truqueu per telèfon segons les dades de contacte.
12 persones

Caldes de Montbui
Nou Espai de l'Stage ( possibilitat de desplaçament a altres centres )
Judit Alonso Casas