Ajuntament de Caldes de Montbui

"QUIN COLOR TÉ LA CARN?"
És un taller en què es treballa per canviar el concepte del “color carn” pel de “colors de la pell” i així anar treballant la nostra pròpia identitat i què representa en el grup cada particularitat.
Tot els conceptes es treballen a partir d’un autoretrat amb pintures variades per poder trobar el propi color de la pell i contes per acceptar la diversitat de la nostra identitat com alguna cosa positiva i enriquidora pel grup.
Treballar la diferència com alguna cosa positiva. . Permetre crear la pròpia identitat a l’infant atenent a la seva particularitat. . Evidenciar les diferències que hi ha al voltant com una cosa enriquidora. . Potenciar las valoracions positives de la diferència.
Consulteu calendari d' inscripció
130€/taller
1,5 hores
del 01/10/2018 al 30/06/2019