Ajuntament de Castellbisbal
Educació Infantil de 0 a 3 anys.
SERVEI DE MENJADOR
Oferim servei de menjador en servei de càtering, amb diferents menús adaptats a les característiques dels infants, ja sigui per la seva edat com en cas d’al·lèrgies, intoleràncies o qualsevol altraincidència.
SERVEI PSICOPEDAGÒGIC
Disposem de servei d’assessorament psicopedagògic a través de la psicòloga del centre
Crear i mantenir l'interès i motivació per aprendre, i adquirir coneixements, jugant mitjançant l'observació, manipulació i experimentació són dos dels nostres objectius. Fomentar l´autonomia dels nens i defensar la seva inquietut per descubrir el seu món i el que l´envolta tot respectant la diversitat i ritme de cadascú.
Obrim a les 7:30 i tanquem a les 18h. Matins de 9 a 13h i tardes de 15 a 17:30. Menjador de 13 a 15h.
Consultar a l'escola
Tot el curs escolar