Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Canvis a l'adolescència (equip tècnic de Joventut)
Durant el taller s’informarà sobre els canvis físics i emocionals que els i les joves experimentin durant i després de la pubertat. Aquesta temàtica ens permetrà obrir un espai on els i les joves puguin compartir i resoldre tots aquells dubtes sobre la sexualitat i els canvis a l’adolescència, i com aquesta pot influenciar en l’autoestima.

Destinataris: Alumnes de 1r d'ESO.

Transversal

Relació amb
-Informar sobre els canvis físics i emocionals a l’adolescència. -Gestionar l’autoestima a partir dels canvis propis de la pubertat. -Conèixer els canvis en la imatge del cos i les inquietuds que poden generar. -Reflexionar sobre les repercussions físiques, psicològiques, sexuals i relacionals que generen els canvis a l’adolescència.
L'activitat està dinamitzada per l'equip tècnic de Joventut.
2 hores
30 alumnes per sessió

Palau-solità i Plegamans
Ariadna Truyols Soley (Responsable del programa de Serveis i Formació de la Regidoria de Joventut)