Sortides per l'entorn municipal
Els caps de setmana, durant tot l'any, el Departament de Medi Ambient de l'Ajuntament d'Olesa organitza sortides guiades al voltant del terme municipal, tant urbà com rural, per tal de donar a conèixer el patrimoni natural i cultural, a més de facilitar la descoberta de nous recorreguts.

Sovint, també es creen esdeveniments que estiguin en concordança amb una efemèride concreta, com, per exemple, el Dia Mundial de l'Aigua o la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura.

Aquestes sortides es fan amb l'acompanyament d'un guia que s'encarrega de comentar i conduir l'activitat durant tota la jornada.

L'Ajuntament ofereix també la possibilitat de fer sortides específiques per a entitats locals i escoles.

Un cop al mes, hi ha una sortida més concreta pensada per a persones amb diversitat funcional amb la col·laboració dels voluntaris de la cadira Joëlette.

indeterminat
Departament de Medi Ambient
rutes@olesademontserrat.cat
www.olesademontserrat.cat