Ajuntament d'Abrera

Subvenció de material educatiu escolar
Subvenció de llibres de text, ordinador/tauleta digital i continguts educatius digitals.
Subvenció del 50% del cost dels llibres de text i del material autoeditat.
Ajut de 75 € per a l'adquisició de l'ordinador o la tauleta digital.
Subvenció del 50% del cost dels continguts educatius digitals.
Subvenció del 50% del cost del material didàctic per als alumnes matriculats en escoles d’educació especial.

L'ajut s'adreça a tots els alumnes empadronats a Abrera i matriculats en centres educatius públics o concertats en qualsevol dels cursos d’ensenyament obligatori, des de P3 a 4t d’ESO.

Per a aquelles famílies que comprin els llibres de text a través de les AMPA dels centres públics d’Abrera, la subvenció ja s'haurà aplicat directament en el moment de la seva adquisició. En canvi, aquelles persones que ho facin a través d’un comerç o per qualsevol altre mitjà, han de sol·licitar l’ajut a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament d’Abrera quan s'obri la convocatoria pel curs vinent.

La sol·licitud s'haurà de presentar, presencialment, a l'Oficina d’Atenció Ciutadana o, per via electrònica (necessari disposar de DNIe o certificat electrònic reconegut) a través de la seu electrònica de la pàgina web municipal http://ajuntamentabrera.eadministracio.cat/info.0

Abrera
Ajuntament d'Abrera · Plaça de la Constitució, 1