Ajuntament de Sant Llorenç d'Hortons

Activitats Secció esportiva Pau Casals
MOU-TE: Mitjançant el JOC i l’exploració motriu els infants realitzaran diferents activitats adaptades a la seva edat que ajudaran al desenvolupament de les diferents habilitats motrius bàsiques (desplaçaments, salts, girs i llançaments).
MULTIESPORTS: En aquesta activitat es donaran a conèixer un ampli ventall d’esports de forma molt lúdica i experimental. Se’ls hi presentarà els diferents materials i els moviments més bàsics d’alguns esports com: bàsquet, voleibol, bàdminton, atletisme, hoquei, etc.
DANSA: L’activitat està dirigida als nens i nenes que vulguin, mitjançant el joc, la tècnica i la composició coreogràfica, introduir-se en el món de la dansa, potenciant, a la vegada, la seva coordinació psicomotriu, la tonicitat, el control postural i el ritme.
RUNNING JUNIOR: Pràctica de diferents esports i activitats on l’entorn i la natura són l’espai per realitzar-les, ja siguin muntanya, boscos, camins, rieres, etc. Tot a l’abast i ben a prop nostre. Excursions, circuits de BTT, curses d’orientació, run-cros, circuits-trainning en plena natura, iniciació a l’escalada i conducció d’estels, entre d’altres.
GIMNÀSTICA I LLIT ELÀSTIC En aquesta nova activitat podran fer gimnàstica artística on els salts, els girs, els equilibris, els desplaçaments, les acrobàcies i les coreografies seran la base. Gimnàstica estètica: pràctica en grup on es treballaran elements gimnàstics, acrobàtics i de flexibilitat mitjançant coreografies amb música. Acrogym: piràmides humanes, salts acrobàtics, figures humanes amb parelles, etc. I per acabar també podran practicar el Llit elàstic.
ATENCIÓ NOVA ACTIVITAT!! JUGUEM!: jocs motrius i activitats esportives adaptades per a infants amb discapacitat. La cooperació i la participació activa de tothom serà la clau per gaudir d’una bona estona . Si voleu cada sessió poden venir acompanyats.

Educació física

Relació amb