Ajuntament de Piera

VISITES ESCOLARS A LA BIBLIOTECA
La biblioteca ofereix visites als centres per donar a conèixer als escolars com funciona i com poden aprofitar millor els seus recursos.

Transversal
Donar a conèixer entre l’alumnat l’existència de la biblioteca, el seu funcionament i els seus serveis. Familiaritzar l’alumnat amb els equipaments públics municipals. Fomentar el gust per la lectura. Crear usuaris autònoms. Informar dels diferents suports informatius per facilitar la recerca, la selecció i el tractament de la informació.
La durada de l’activitat és d’aproximadament 1h per grup/classe, dependrà de l’edat dels infants. Si el grup és molt nombrós es demana es divideixi a fi d’assolir els objectius amb garanties. La visita es pot adaptar a les necessitats concretes del centre en funció dels seus interessos particulars. Cal concretar peticions amb antelació.
1h aprox
de 10:00 a 13:00h.