Ajuntament de Piera

ASSESSORAMENT I SUPORT A LA BIBLIOTECA ESCOLAR
Conscients de la importància del paper que ha de tenir la biblioteca escolar no tant sols en el desenvolupament curricular del centre i de l’alumnat sinó també en la concepció de l’espai i usos futurs que els infants i joves en faran de la biblioteca pública, s’ofereix assessorament als centres.
Què oferim? Eines de gestió i dinamització bibliotecària. Assessorament professional i bibliotecari. Treball conjunt entre biblioteca escolar i biblioteca pública. Cessió de lots de llibres i altres documents segons necessitats amb petició prèvia.

Garantir els usos de la biblioteca escolar i pública. Dotar el centre de les eines i recursos necessaris per a la gestió de la seva biblioteca. Definir funcions, tasques i normatives. Educar l’infant i el jove en l’ús de l’espai.
Tot el curs escolar

Piera