Ajuntament de Castellbisbal
Taller sobre el medi natural
L'estació meteorològica de Castellbisbal
Visita guiada al recinte de l’estació meteorològica automàtica de Castellbisbal, que pertany a la Xarxa d’Estacions Meteorològiques de Catalunya i situada dins els terrenys públics de la Serra de La Verdolaga. Es donarà una explicació teòrica sobre el funcionament i els components de l’estació: termòmetre, baròmetre, pluviòmetre, anemòmetre, penell, plaques solars...

Física o química
Educació Secundària Obligatòria
Conèixer el funcionament bàsic d’una estació meteorològica automàtica, els sensors, els aparells i els paràmetres meteorològics mesurables, així com les aplicacions pràctiques que se’n deriven.
Calendari: al llarg del curs escolar, preferentment al mes d’octubre. La inscripció s'hurà de fer al llarg del curs escolar (amb una antelació mínima de 15 dies). El desplaçament a les instal·lacions de l’estació meteorològica es pot fer caminant. És recomanable, però, demanar el suport previ de la policia local per creuar la carretera BV1501. Es pot combinar amb la visita a la inst
Gratuït pels centres
70 minuts, inclosos els despl
de 08:00 a 14:30h.
Grup classe

Castellbisbal
A les instal·lacions de l’estació meteorològica, al Turó de la Verdolaga, molt a prop de la deixalleria municipal.
Al llarg del curs
Bibiana Catalán Biel