Ajuntament de Castellbisbal
Taller sobre la gestió de residus municipals
Visita a la Deixalleria de Castellbisbal
Es visita la Deixalleria de Castellbisbal i es segueix un itinerari seguint el monitor que ens explica la composició i funcionament de la instal·lació, compresa per l’edifici principal amb l’oficina de recepció, el magatzem de desballestament i l’espai del servei de préstec de vaixella; l’edifici de residus especials, els moll de grans contenidors, el cobert d’envasos plàstics i el magatzem de compost. En el cas de trobar-la durant la visita, podrem visitar el contenidor de la deixalleria mòbil.
Durant la visita es fa entrega d’un dossier sobre les deixalleries.

Física o química
Conèixer el funcionament bàsic de la instal·lació, la recollida selectiva dels diferents tipus de residus, l’aplicació que se’n fa de les sortides, els serveis auxiliars que presta i el concepte SIG (Sistema integral de gestió).
Calendari: Al llarg del curs escolar, preferentment al mes de noviembre. El desplaçament a la deixalleria municipal es pot fer caminant. És recomanable, però, demanar el suport previ de la policia local per creuar la carretera BV1501.
Gratuïta pels centres
120 ' (inclosos desplaçaments