Ajuntament de Castellbisbal

Com actuar davant d'una emergència
Com actuar davant d’una emergència. Descripció dels diferents riscos (incendis, terratrèmols, químics, etc), com evitar-los i com actuar davant d’ells, treballant tècniques d’extinció, confinament, etc.

Relació amb
- Aprendre a conèixer com actuar davant les emergències. - Explicar els diferents tipus de riscos: incendis en edificis, al bosc, inundacions, terratrèmols, riscos químics, nevades, etc. - Descriure com es poden evitar (si és possible) - Plantejar com actuar davant d’emergència. - Trebalar tècniques d’extinció d’incendis, evacuació, confinament, etc.
És una presentació molt visual que es pot fer de forma resumida o molt extensa. Es pot centrar en alguns riscos determinats o realitzar un plantejament general. Segons demanda.
1-3 hores (a convenir)
Inferior a 30